mandag 24. februar 2014

Farvel til Santa Linya!

Siste dag! Sjette strake dagen på prosjektet, og siste forsøk! Skulle den nå endelig falle..
Det falt noen grove høylytte ord ut av kjeften min i det strikken tok. Jeg falt igjen! Det skulle ikke gå veien den siste dagen heller. Litt skuffet henger jeg i tauet og må innse at ruta fortsatt er et prosjekt for meg, og jeg må reise hjem uten å ha fått gjort en tangering av denne rute-graden..
Litt skuffet! Spesielt etter å ha fått hvilt overkroppen en hel uke på ski og jeg følte at høydetreninga i Pyreneene hadde kicket inn, men det gikk fort over. Selv om denne turen nå er over så vil ruta fortsatt være der!

Kaori tok noen bilder av meg på prosjektet mitt den nest siste dagen! De tre siste dagene var jeg skikkelig sprek i kroppen, og kunne hvile på nesten hvert tak, men det var et lite "dynamisk" flytt som skulle felle meg...


Fantastisk knelås hvil!

hviler, kalker og prøver å stirre ned taket jeg skal til. Den nest siste dagen kom jeg langt over taket..

En posisjon jeg har blitt litt for vant med på denne ruta. Mange fall i strikken!

Uansett, det var siste kveld med gutta i casa'en. Og alle unntatt Henning skulle reise dagen etterpå. For å gjøre det enkelt så ble det middag i Les Avellanes på Cal Jordi, før pakking av bilene, og for min del avreise kl 07.00 neste morgen.

Fra venstre: Magnus, Jakob og Henning. Siste middagen tok vi på Cal Jordi.
Nå, 1000 km unna Santa Linya, fortsatt uten en GPS som jeg lovte meg selv å kjøpe før returen og kun en veikartbok som var ny en gang på midten av 90-tallet så har jeg endelig kommet fram til Font igjen. Første del av returen som jeg planla å kjøre fra Santa Linya, via Andorra, Toulouse og til Fontainebleu ble litt lengre enn antatt. Litt snø fra Andorra og inn i Frankrike var i hvert fall ikke planlagt med mine splitter nye sommerdekk ;-) heller ikke to runder rundt Toulouse før jeg fant veien ut. Men, men.. tilslutt kom jeg fram til Font. Så får vi se hva de neste par dagene bringer av buldre i skogen, før siste del av turen går helt hjem til Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar